|
|||||||
| Welkom op het F&L Forum Portal. |
|
Beste bezoeker, Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje. Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
Eindelijk kreeg ik reactie van de lezersservice
Daar was wel een boze brief voor nodig, en een brief naar Tros- radar en Vara Kassa Op onderstaande brief , werd gereageerd, dat ik de accept als niet gestuurd mocht beschouwen, en mijn abonnement was beeindigd hg Digibeet L.S Tot nog toe heb ik nog geen enkele reactie van jullie gekregen. Ik heb mijn abonnement in juli 2009 opgezegd, maar jullie sturen gewoon een acceptgiro voor 2010. Ik heb tel. contact opgenomen met de lezers service, en deze Naziha zou er voor zorgen dat het rechtgezet zou worden. Ook nu weer geen enkel teken van leven. Op het forum van C.E heb ik al een klacht ingedient over jullie handelswijze. Ik heb dan ook, gezien ook in het verleden slechte ervaringen met opzeggingen, besloten om nooit meer abonnementen af te sluiten. Want ondanks een veranderde wetgeving m.b.t. abonnementverlenging blijven dit soort maffiapraktijken. Ik ga dit bij TROS Radar aanmelden, SCHANDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
||
|
Dan zou je net als de abonneedienst ook eerst niet geantwoord hebben want anders krijg je zo'n mail niet.
Ik begrijp heel goed dat Digibeet kwaad wordt omdat er gewoon niet geantwoord wordt op zijn correct verzoek. Maar volgens jou moet hij dat maar gewoon allemaal slikken. Dit is de eerste keer dat ik van jou hier een bijdrage zie. Ik hoop dat het er hier bij blijft. |
||
|
Ik vind het altijd zeer vervelend als zoiets mis gaat en ik kan er helaas niet zoveel aan doen. Het staat natuurlijk als een paal boven water dat digibeet vorig jaar in ieder geval de intentie had om het abonnement op te zeggen.
Het is nu echter niet meer na te gaan of deze ook daadwerkelijk is ontvangen. Digibeet heeft in ieder geval geen bevestiging van zijn opzegging ontvangen met daarop het aantal nummers dat hij tegoed heeft. Hieruit kun je concluderen dat de opzegging niet (correct) is aangekomen of verwerkt. Wie heeft er in zo'n geval dan gelijk? De uitgever of digibeet? Digibeet zou jij mij eens een privé-berichtje kunnen sturen met daarin je adres gegevens? Ga ik toch eens kijken of ik niet toevallig toch wat voor je zou kunnen betekenen, geen garantie, maar ik wil m'n beste beentje voorzetten ![]() |
||
|
Quote:
|
|||
|
Quote:
Dit gezegd zijnde meen ik dat wij verder beter over computeronderwerpen kunnen discuteren en Jasper dit probleem achter de schermen laten oplossen. |
|||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|